Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 85 - 2019

Garantie: Nee
52 Uur
Blauw
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha YZ 85 | 52 uur | Grote wielen 19/16 | Gytr kop | Zeer nette staat

Hierbij bied ik mijn Yamaha YZ 85 aan in zeer nette staat. De motor heeft momenteel 52 uur gelopen, en 13 uur geleden is de zuiger vervangen. Altijd netjes onderhouden en warm gereden.
Specificaties:



Bouwjaar: 2019


Aantal draaiuren: 52


Wielen: Grote wielen 19/16 inch


Stickerset: Monster Energy


Cilinderkop: GYTR kop


Motor verder standaard – betrouwbaar en krachtig zoals je van Yamaha gewend bent


Nieuwe DT1 luchtfilter 


Verse olie 



Deze YZ85 is perfect voor de jeugdige rijder die wil racen of lekker crossen. De motor ziet er strak uit, loopt perfect, en is klaar voor gebruik.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion