Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 2016

38000 Km
GEEL
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een YAMAHA R1 60TH ANNIVERSARY?

Mis deze zomerdeal dan niet!

Nu voor €19.999


Wij van Harder Motoren bieden je dit zeer bijzondere exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig van 2016 en heeft 38.000KM ervaring en verkeerd in nieuwstaat.

Een motorfiets rijden die meer waard wordt? Dat klinkt onwaarschijnklijk. Toch kan het met deze bijzondere R1 60th Anniversary!
Als enige te koop in de BENELUX te koop bij Harder motoren!

De motorfiets komt met leuke opties:
- Akrapovic demper;
- Blokbescherming;
- Carbon achterbrug bescherming;
- Nieuwe Pirelli Rosso III banden;

- 60th Anniversary Special edition
- Volledige onderhoudsbeurt;


Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt en 2 nieuwe banden, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €19.999 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
ABS, Cruise control, LED knipperlichten, Quickshifter, Rijmodi, Sportuitlaat, Stuurdempers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion