 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 68.0 mm mm x 68.0 mm mm |
Cilinder inhoud | 321 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 42.0 pk / 30.9 kW bij 10.750 tpm |
Max. koppel | 29.6 Nm bij 9000 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 125 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 220 mm |
Voorband | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Achterband | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
Wielbasis | 1.380 mm |
Lengte | 2.090 mm |
Breedte | 720 mm |
Hoogte | 1.135 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | 169 kg |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Race Blu |
Beschrijving | De motoren van de R-serie van Yamaha zijn legendarisch in de supersportwereld dankzij hun toonaangevende stijl, geavanceerde technologie en geweldige prestaties.
En nu is er een motorfiets die perfect past tussen de YZF-R125 en de YZF-R6, de YZF-R3! Of u nu een stapje omhoog doet vanaf een 125 of helemaal nieuw bent in de motorwereld, u kunt erop vertrouwen dat de YZF-R3 met net zo veel aandacht en zorg is gebouwd als iedere andere motor uit de R-serie.
Eén blik op de kenmerkende R-design dubbele koplampen of op de agressief gestylde kuip, het DNA van de R-serie valt u direct op. De YZF-R3, een superbike waar u iedere dag op kunt rijden! |