Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 2.500,- p/mnd klik hier
2003, 57000 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
2004, 16239 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 49400 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2005, 62086 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2006, 44780 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2006, 36100 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2006, 42935 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2006, 42935 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 4.250,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2006, 44133 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 40016 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 59900 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2007, 72000 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2007, 51233 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 59811 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2009, 42750 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2009, 35583 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
2011, 8800 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion