Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.489,- p/mnd klik hier
2013, 20154 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 31511 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 8056 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 28743 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2013, 33000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2014, 36480 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2014, 14000 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2014, 33852 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.389,- p/mnd klik hier
2014, 7447 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2014, 49000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2015, 35065 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2015, 30687 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 29900 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 40900 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 21900 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 47517 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion