Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1100 - 2006

Garantie: Ja
76948 Km
Rood
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog een nette Griso 1100 in de stoere rode kleur.

Net door ons voorzien van een set Michelin Road 6 banden.

Motorfiets is voorzien van een mooie Remus uitlaat maar ook de originele is erbij aanwezig.

Verder voorzien van valbeugels, Cilinderbeschermbeugels, windscherm,  bagagedrager, extra lampen en andere spiegels.

Verder zit er nog een rekening van bij met groot onderhoud en wat meer spullen zoals originele spiegels en een ander windscherm.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Ook inruil en of financiering is op deze motorfiets mogelijk. 

De koffie staat klaar bij het raam van Koeman motoren. 




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Bagagerek, Cardan aandrijving , dempers, andere en uitlaatsystemen, extra lampen, hendels, andere, Originele uitlaat, spiegels, andere, Sportuitlaat, Tanktas, Topkoffer, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion