Nieuwsbrief:

Koeman Motoren


www.koeman-motoren.nl
035-5254276
Dealer van: 

MOTO GUZZI


September 2017 zijn wij opnieuw gestart met een vernieuwde kledingshop. We hebben mooie collectie helmen, kleding, schoenen, laarzen en andere benodigdheden. We hebben helmen van de volgende merken: HJC, IXS, SHARK en Schuberth. Van kleding: IXS, SECA, HELD, JHS en Grand Canyon. De kledingshop hanteert dezelfde openingstijden als van de motorzaak. We helpen u graag om een mooi compleet plaatje te maken met uw motor! Graag tot ziens!
Alle motoren van Koeman Motoren
68 motoren gevonden
DUCATI 1000 DS MULTISTRADA
DUCATI 1000 DS MULTISTRADA
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2003, 40000 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2012, 48029 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2013, 15248 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 8170 Km
Merkdealer
PIAGGIO MP3 250 IE
PIAGGIO MP3 250 IE
€ 1.495,- p/mnd klik hier
2007, 17337 Km
YAMAHA XV 1900 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XV 1900 A MIDNIGHT STAR
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2007, 43892 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 30204 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2021, 18455 Km
MOTO GUZZI 850 BREVA
MOTO GUZZI 850 BREVA
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2006, 42564 Km
Merkdealer
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2014, 39615 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 23477 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 25064 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2013, 33524 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2007, 41696 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.695,- p/mnd klik hier
2014, 36223 Km
MOTO GUZZI V 100 MANDELLO AVIAZIONE NAVALE
MOTO GUZZI V 100 MANDELLO AVIAZIONE NAVALE
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2023, 9850 Km
Merkdealer
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 81577 Km
MOTO GUZZI STELVIO 1200 8V ABS
MOTO GUZZI STELVIO 1200 8V ABS
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2010, 51346 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI CALIFORNIA EV
MOTO GUZZI CALIFORNIA EV
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2003, 77610 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 13.695,- p/mnd klik hier
2023, 3476 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion