Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 II STONE - 2012

Garantie: Nee
8170 Km
Wit
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi V 7 blijft een stoere motorfiets.

Voorzien van een onderhoudsvrije cardan aandrijving.

Motorfiets komt van tweede eigenaar en heeft nog zeer weing gelopen.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion