Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1300 HAYABUSA - 2008

Garantie: Ja
22903 Km
Zwart
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager: Suzuki gsxr 1300 hayabusa uit 2008 gen 2 met slechts 22.903 km.

Fantastisch mooie hayabusa, duidelijk een motor waar goed op is gepast, verkeerd zowel optisch als motorisch in een keurige staat. Absoluut geen buitenslaper of pekel motor geweest. Geen val of glij plekken, in prachtig originele staat, voor een liefhebber!

Voorzien van: 
- Afdekkap + buddyseat passagier
- Verstelbare rem/koppelingshendel
- Rij modus ABC

Onderhoudshistorie afgestempeld in het boekje, t/m 12.000km suzuki dealer onderhouden. Ca.1000km geleden vervangen zijn:
- Remblokken voor
- Remblokken achter
- Gehele kettingset
- Motorolie + filter 
- Koelvloeistof 
Doe er je voordeel mee.

Rijklaar meeneemprijs: €11249,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion