Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2005, 18489 Km
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2005, 20730 Km
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2006, 64062 Km
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2007, 20645 Km
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2008, 40599 Km
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2008, 9414 Mls
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 21768 Km
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 16304 Km
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 21800 Km
Merkdealer
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2009, 11333 Km
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 11582 Km
Merkdealer
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2010, 31881 Km
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
2010, 94013 Km
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 59900 Km
Merkdealer
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 6.700,- p/mnd klik hier
2011, 2334 Km
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
SUZUKI NEW INTRUDER M 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 17590 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion