Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 XTA ADVENTURE - 2018

Garantie: Ja
21982 Km
Grijs Geel
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Door ons in 2021 verkocht deze V-STROM 1000 in de XTA uitvoering.

Deze is standaard voorzien van de spaakwielen en handkappen en de motorbeschermer. Ten opzichte van de gewone DL 1000.

Voorzien van een 3 delige kofferset zijkoffers origineel van Suzuki. 

Ook voorzien van een middenbok,  Arrow uitlaat,  12 V aansluiting en handvatverwarming.

Motor net bij ons binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar. 

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, dempers, andere en uitlaatsystemen, garantie, gear indicator, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Koop nu 6 maanden garantie voor € 250,00!, middenbok, Onderkuip, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Sportuitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion