Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SYM  SYMPHONY ST 125 - 2018

Garantie: Nee
5800 Km
Wit
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Wegens inruil verkregen.

Sym Symphony 125 ST # Bouwjaar: 2018 # Kilometerstand: 5800 # Kleur: Wit # 

De Motor Scooter is in Goede Staat! Hij is enkel links een keer lichtjes onderuit gegaan. Op de onderkuip zitten wat krasjes en op het luchtfilterhuis (zie foto's) Verder verkeerd de motorscooter echt in Zeer Goede Staat en rijd als nieuw! Hij is afkomstig van eerste eigenaar en is altijd mee geweest in de camper voor op vakantie's. Zeer compacte motor scooter, die niet al te veel weegt, makkelijk handelbaar is en veel opbergruimte heeft. Dit ook mede door de Shad Topkoffer. Ook een idiale motorscooter voor in het stads verkeer. De Sym heeft als optie's een verhoogd windscherm en Shad Topkoffer. Hij word afgeleverd incl. de twee 2 sleutels voor de motorscooter en 2 reserve voor de topkoffer.

De Sym ST 125 mag voor 1500,- weg. Dit betreft de zo mee neem prijs,




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion