Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1970, 45924 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 3225 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 15172 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 27579 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2010, 10140 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 11267 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2012, 39800 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2012, 12855 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 8170 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2013, 15248 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2014, 42980 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2014, 22885 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.300,- p/mnd klik hier
2014, 21500 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.448,- p/mnd klik hier
2014, 7643 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 26000 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 20795 Km
MOTO GUZZI V 7 II STORNELLO
MOTO GUZZI V 7 II STORNELLO
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2016, 8269 Km
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 31317 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 19000 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 18151 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion